Ketchupkvinnan.



Saknar min alldeles egna ketchupkvinna, E.
Saknar på tok för mycket!

Min fina, underbara E, ni vet, hon som är som mig, fast snyggare, smartare, lite längre och nej just det, hon som nu har kortare hår än mig ^^ ( MOHAHAHAHAHA, jag vann!)
Nej, men seriöst. Sist jag träffade min fina vän var i augusti, när vi gjorde Liseberg osäkert. Och det var på tok för längesedan. Men sen kom det två lägenhetsbyten emellan ( jag och Joel flyttade, E och M flyttade) och sen har det helt enkelt inte funnits någon tid att träffas på.

Men, på något underligt sätt så finns vi ändå alltid där. I tanken, i luren, på msn, lite var stans. Och jag är evigt tacksam för det.

Erica, darling. Utan dig hade den här världen varit alldeles för grå, för tyst och tråkig. Du är en sprudlande färgklick, en ljummen vind en sommarkväll, ett jäkla happypill för bövelen!

Jag älskar dig, och det menar jag från botten av mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: ♥ Cirkusskor!

Åh, jag skrattar och torkar tår, läser högt för M och aaaw'ar medan jag läser. Åh, AJ LAV JO!


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback