Myskväll med fina donnor

Har suttit klistrad framför tv´n med finaste tjejerna Kary o Becca och kikat på VS fashion show, alltid lika kul, men vi kunde ju alla tre konstatera att tjejerna i år var magrare än någonsin. Vi saknade lite hull, lite lår, lite rumpa. Men det var fint, och mysigt.

Sen drog vi igång en omgång Geni. Och tro det eller ej, men jag vann! Woohoo! Trodde ju faktiskt att B skulle ta hem segern, men nej, det gjorde jag ^^

Nu har tjejerna precis åkt hem, jag är trött, men vill vara upp lite till, försöka se om jag orkar vänta ut Joel som är hos Filip och dricker öl, men det känns tveksamt. Sovit dåligt de senaste dagarna, varit trött och hängig och med en liten förkylning på lur.

Imorgon ( över till något helt annat) är det tydligen nyårsafton. Kändes konstigt att gå hem från jobbet idag och säga " vi ses nästa år!". För det låter ju som om det är länge till dess, men icke! Redan på fredag klockan 13.45 är jag tillbaka på jobbet och sliter röven av mig. Och på lördag. OCH på söndag. Långvecka. Men det blir lite fina pengar iaf.

Nyår firar vi hos Sasse. Ska bli trevligt. Alla killarna som kommer dit känner jag ju sen innan. Mickan och Alma har jag träffat innan, men Toddes tjej har jag aldrig träffat, så det ska bli intressant. Hoppas på god mat, trevliga samtalsämnen och en bekväm soffa att sitta i ^^

Men ja, det blir nog bra det där!

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback