Minnen.


MLY 2002


Min gamle vän Tobey påminde mig om att vi faktiskt hade haft mailkontakt way back in the days. Det hade jag ju förvisso i minnet, men det jag minns allra bäst är att vi jämt pratade så rysligt länge i telefon med varandra. Vårat rekord låg på 7 timmar i streck. Det var en hel natt med telefonluren tryckt mot örat. Haha. Vi spelade reggae för varandra och var noga med att se till att samtalet hölls igång ( läs: så att inte jag somnade). Jag minns faktiskt att jag la på telefonluren i samma stund som väckarklockan ringde och det var dags att gå till skolan. Det var en lång skoldag, men jag var faktiskt glad och pigg ändå.

På bilden ovan kan en liten MLY beskådas. Jag var väl sisådär 16-17 är skulle jag tippa på. Och för att vara helt ärlig så ser jag ju exakt likadan ut nu. Tobey mailade över en massa gamla bilder på mig igår, bilder som jag helt glömt bort, och som jag skrattade högt åt, tack för påminnelsen!

( För att göra det här inlägget ännu mer intressant så finns fortfarande både byxor och linne kvar i min garderob. Kanske borde vara dags att rensa garderoben snart?)


Kommentarer
Postat av: E

Fan så fin du är!


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback