The Dirt

Vaknade tidigt, eller ja, klockan 9 för att vara exakt, och det kändes helt ok. Kanske för att jag somnade i soffan redan innan klockan slog 22 igår, och helt enkelt var utvilad? Mycket mökligt.

Joel stack till jobbet vid lite över 10, och jag låg kvar och myste i sängen, läste The Dirt och önskade att jag med var en riktigt rocker. hur coolt hade inte det varit? The Dirt är för övrigt en sjuhelsikes bra bok. Älskar självbiografier, särskilt över de personer som är mina musikförebilder. Marilyn Manson, Eric Clapton, Mötley Crüe osv.

Nåväl. Min kontaktperson på pat.nämnden ringde mig nyss. Hon hade fått tillbaka ärendet från las och de ansåg att jag skulle söka hjälp. Allstå inte typ psykhjälp nu då, utan söka till las. igen och få mina problem undersökta. Och tack och lov så får jag välja ett annat lasarett än Ljungby då jag har noll förtroende för de som är där. Så Växjö blir det den här gången. Inväntar nu mina papper, så jag kan skicka remiss osv. Hurra att det går frammåt iaf!

Idag väntar småplock i lägenheten, tvätta handdukar och skriva packlista inför resan. Jag ska nog hålla mig sysselsatt vill jag lova.


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback