Lite tips

Tänkte i det här inlägget presentera några underbara tidsfördriv, läs och njut!

♥ Hos
Din E hittar man sockersöta prylar, rosa drömmar och en sväng vardag. För att inte glömma söta bilder på den vackra bloggägarinnan och många kloka ord. att fröken E i verkliga livet dessutom är min bästa vän, och den mest fantastiska människa som man kan träffa, ja, det får man på köpet, helt enkelt ;)

♥ Vi gamla beautychicks har väl hängt med i Bjootisvängen, och jag hoppas även vi hängt med i Bjootis, eller Katta Kvacks nyaste blogg som bjuder på humor och vardag i en alldeles salig blandning. En mycket klok och vacker donna som inte bangar för att raka av halva håret, eller gå till affären med endast en sida av ansiktet täckt i smink. Läs, Läs!, LÄS!

♥ Att vi kvinnor håller trådarna i humorbloggarna är ju väldigt vanligt, men jag har hittat en humorblogg som ägs av en man. En man som dessutom inte är rädd för att överdriva gränserna mellan killar och tjejer. Som inte är rädd att skriva om 2 minuters runken, eller om dygnslånga fyllefester. Det här är en blogg helt i min smak, och förmodligen helt i din smak med.



Kommentarer
Postat av: Din E.

Aaaaw! Ska med skriva sån lista! <3 KÄRLEK!


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback