Gone fishing!

2 veckor av semestern har knatat iväg, tiden går verkligen fort när man har roligt!
Har hunnit med en hel del, det är rätt ovanligt då jag nästan aldrig gjort något vettigt på semestern innan, nu har jag ju hunnit med utflykter, havet, tältning, fester, minigolf, massa grille och en hel del båtturer, för att inte glömma vindejter och balkonghäng. Och jag har lärt mig fiska. Haha.

Sista veckan av semestern har börjat, och varje liten stund ska tas tillvara på. Kickstartar veckan med lite sötnoshäng hemma hos Linda. Sen vindejt med Johanna ikväll. Det här blir najs!



"Varje gång du möter min blick blir min värld en aning större.
  Varje gång du möter min blick så vet jag vem jag är"
 

F - tack, fina du, för allt du gör för mig!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för senast! Det var jättemysigt.

2010-07-15 @ 17:00:52

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback