Let´s have some fun.

Tjoho!

Ännu en kanonhelg ( haha, skrev faktiskt kaninhelg först och det var ju inte riktigt så jag skulle skriva...) har passerat och jag är så lycklig. Allt är faktiskt väldigt fint i mitt liv just nu :)

Fredagen bjöd på middag hemma hos mig med A, M o F. Det var verkligen kanonkul. God mat och god dricka och bra sällskap :) 
Lördagen bjöd sedan på slappe och sänghäng för att kurera bakfyllor, sedan blev det sexparty hos Fröken Andersson. Mycket mycket kul.
Söndagen spenderades mest i sovandes tillstånd, man är lite för gammal för allt det här festandet, men kul har man ju haft. Sedan blev det gooood mat och Avatar, vilken bra film, att jag inte har sett den förrän nu är ju rätt illa!

Nu väntar en kväll med dammsugaren och skurmoppen, förstår inte hur det jämt är så smutsigt här hemma, Hubban måste verkligen dra runt mycket när jag är på jobbet!


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Kaninhelg ^^ Fniss :D



Jag såg inte Avatar förrän för kanske en månad sen, det är också lite pinsamt sent att ha sett den!


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback