Midsommar och semester

Midsommarhelgen är slut, och det betyder bara en sak; SEMESTER! :D

Helgen har varit perfekt, och den har bjudit på så mycket trevligheter. Brännboll, kubb, god mat, mys, promenader, solsken, grillat, båttur, fiske, och ord som verkligen sätter sig på hjärnan, och i hjärtat!

Jag är så sjukt jäkla nöjd med var jag är just nu. Jag trivs med den personen som jag håller på att bli ( hitta tillbaka till) och jag är glad att den personen är någon som faktiskt tilltalar andra människor, att jag är en bättre människa nu.

Det är så mycket som händer nu, så mycket fint och vackert som jag önskar aldrig skulle ta slut, jag vill vara kvar i den här euforin länge. Jag vill gotta mig i allt, i alla färger och dofter och intryck och bara må bra.

Jag är så tacksam för allt som händer just nu, och jag är faktiskt lycklig, och jag försöker för var dag som går att komma på ett sätt att visa exakt hur tacksam jag faktiskt är. Jag har inte kommit på ett sätt än, för det jag är tacksam för är något som jag aldrig på något sätt kan gengälda, det går bara inte, men jag ska komma på ett sätt att någon gång säga "TACK, för allt du har gjort för mig"

Nu firar jag semester, SKÅL kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Lillasyster de Luxe

Älskar dig, Lewis.


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback