Opepp

Trött, tröttare, MLY!
Ja, sjukt trött. Och opepp! Vill mest bara krypa ner i sängen med en bra bok och läsa till jag somnar, vilket jag nog kommer göra om en liten stund ( ja, läsa till jag somnar, alltså!)
Igår hade min fina man köpt hem choklad till mig ( chokladhjärtan), då han tyckte att jag behövde lite uppmuntran - tack fina du!

Har haft en jäkligt jobbigt vecka. Tisdagen började med nackspärr, som fortfarande sitter i. Sedan har jag haft två nätter med krampkänningar i vaden som gjort det omöjligt att somna, och jag känner att det håller på att börja så smått nu igen. Great!
Har haft relativt mycket att göra på jobbet, och i ärlighetens namn så skulle jag väl egentligen varit hemma och försökt vila upp min stackars nacke som försöker ta livet av mig.

I förra veckan fick jag förresten mitt beslut från patientförsäkringen. Eller, rättare sagt, jag gick in på min internetbank och fann en summa pengar från en avsändare jag inte visste vem det var. Men LÖF visade sig vara pat.förs i nytt namn. Så i måndags kom då brevet med beslutet, bättre sent än aldrig, typ. Men då jag inte riktigt delar deras åsikt så måste jag ringa min handledare imorgon och fråga lite frågor och försöka reda upp saker och ting. I ärlighetens namn är jag så sjukt trött på det här eviga runtringandet. Senast var det massa strul med HSAN, och det tog verkligen all energi från mig efter jag gjort min anmälan dit. Men som sagt, jag måste reda ut mina små frågetecken, och det kan ju inte göras om jag inte ringer.  Sen måste jag ringa min läkare med och fixa ett återbesök ( igen) så jag kan kolla upp ljumsken en gång för alla, se vad det är som spökar. Så, lite att göra imorgon med andra ord.

Nä, nu blir det sängen nästa.
Suss sött!


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback