I´m alive!

Tjo!

Det var ju inte direkt igår som jag var här inne och klottrade ner tankar och bekymmer. Får skylla allt på tele2 som är otroligt sega på att skicka ut mitt bredband, fy skäms!
Men nu så är jag äntligen på rätt spår igen, både internetmässigt, och i livet.

Har bott i min egna lya i nästan en månad nu, så otroligt skönt det är, och jag stormtrivs. Visst, det fattas lite tavlor på väggarna, det är lite rörigt fortfarande och vissa saker har jag inte hittat sen jag flyttade in, men å andra sidan så har jag ett hem, åt mig och lilla Hubban.

Och hur jag mår? Jo, tack som undrar, jag mår faktiskt bra. Helt ärligt så gör jag det. Visst har jag lite svårt med att vara ensam ibland, för jag är ju inte van att vara ensam, men alla mina fina sötnosar kommer ju och besöker mig titt som tätt, så jag är ju inte ensam i några längre stunder. Sen har jag ju även världens bästa jobb, som jag trivs något enormt bra på just nu, det känns återigen kul att gå till jobbet!

Nu blir det till att kicka igång även den här dagen, ska iväg på second hand med Mia. Ska bli mysigt.

Sköt om er ♥


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback