Det bästa och det minsta

"Du är det bästa som hänt mig och den minsta jag träffat"
( förstår inte varför alla tycker jag är så himla liten? ^^)
Hihi, min F är allt för fin. ♥


Höstrusk ute och förkylning som varken bryter ut helt eller ger med sig. Härligt.
Längtar efter helgen, ska bli skönt att vara ledig igen och vila upp sig.
Tänkte bjuda hjärtat på mat på fredag, och bara ha en myskväll.
Sedan våldgästa mina föräldrar på lördag,
tycker om att kunna åka dit och umgås, äta lite gott och bara ha det bra.
Mina föräldrar är verkligen underbara.

Sen kommer ju syster hem idag. Ska bli så roligt att träffa henne igen.
Får se till att hitta på massa skoj innan hon och Johan får för sig att flytta vidare igen.

Nu blir det en sväng med dammsugaren, sen duschen.
Jobbar kväll idag, fick äntligen ta mig en liten sovmorgon, det var så välbehövt.
Och så fick jag somna tätt intill mitt hjärta, och konstigt nog så är det bara då som jag
sover helt bekymmerslöst och känner mig helt trygg. You are the one, honey!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har precis hittat till din blogg, jag har också problem med magen och känner verkligen igen mig i det du har skrivit, kan du inte berätta lite hur dethar gått, skönt att höra att man inte är ensam även om man inte önskar att någon annan ska ha det. Har dom kommit på vad som var felet?

2010-10-13 @ 16:46:33

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback