Mysväder

Vilket höstväder veckan har bjudit på. Eller som jag skulle sagt det, "vilket mysväder". Jag gillar hösten, det är tillåtet att vara inomhus, krypa upp i soffan tätt intill den man tycker om och bara ha det mysigt, glo på tv, läsa en bok eller ha en intressant diskussion. Finns det förresten något mysigare än att somna tätt intill någon medan regnet smattrar mot rutorna och vinden viner? Nä, tror faktiskt inte det!

Jag har snart avklarat 2 av 3 tuffa veckor på jobbet, och det känns i kroppen att vila står på menyn. Nacken är öm, skuldrorna värker och huvudet känns ganska tungt. Därav bjuder min fredagkväll på middagsmys och vinkväll med mina sötnosar Maria och Johanna. Var längesedan jag hade en riktigt tjejkväll, så det ska bli supermysigt.

Får nog dra en runda med moppen nu innan Mia kommer, får alltid panik när mina allergiska vänner ska komma hem till mig, jag menar - Hubban fäller ju hår som bara den, vill ju inte att någon ska få ett anfall och dö här hemma.

Så, städa lite till, sen blir det fredagsmys ♥

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback