Massa massa härligheter på gång :)

Vad tiden knatar iväg, snart går vi in i juni och nu börjar allt det roliga närma sig med stormsteg.
Den första juni åker jag och älsklingen, plus hans familj ner till Köpenhamn för att övernatta där innan vi på morgonen den andra juni åker till Barcelona för en weekend med sol, shopping och massa strosande. Ska bli underbart, som jag har längtat efter att få sätta mina fötter på utländsk mark igen, härligt härligt härligt!

Sen hinner vi precis lagom komma hem, jobba en dag, för att sedan sätta oss på tåget och åka till huvudstaden med min familj för att gå på konsert och göra stockholm osäkert. Så himla roligt.

Efter det väntar 5 veckor med jobb på mottagningsgruppen, ser verkligen fram emot det, att få komma in ordentligt i rutinerna, och faktiskt att få lite semester från mitt vanliga jobb. Jag älskar mitt jobb, men alla behöver vi variation ibland, för det värsta som jag vet är iaf när allt tillslut går på rutin, när man alltid gör samma saker, varje dag, pratar om samma saker varje dag osv. Nej, lite förnyelse är aldrig fel och det kom så väl rätt i tiden nu.

Och efter 5 veckor på mottagningsgruppen så blir det 3 veckors semester tillsammans med min älskling. Norge och fjällvandring, samt en riktig rundresa i Sverige, bara vi två, ska bli underbart och sjukt spännande, för att inte tala om utmanande.

Det var väl lite om vad som komma skall, just nu är jag mitt uppe i att arbeta ihjäl mig känns det som, har 5 arbetspass kvar innan vi åker till köpenhamn, får verkligen hoppas att det går fort, för jag är så sjukt värd massa ledighet och trevligheter ;)

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback