Fredag, regn och ingen mer APU

Jaha. APU´n är slut. för alltid.
Jag är inte nöjd med betyget. Jag är däremot grymt nöjd med att jag vågade, jag vågade vara kvar där i 5 veckor. Bland dessa extremt läskiga människor, som inte alls var så farliga som jag trodde. Jag kämpade verkligen mig fram, och jag klarade 5 veckor. skönt :)
men som sagt, betyget kunde ju bli bättre. men men. Jag kommer nog ändå inte få mer än G i psykiatrikursen ändå.

Och så var det då fredag igen. Härliga regniga fredag. Huvudvärken och yrseln har malt i huvudet hela dagen och jag bara väntar på att det bryter ut i ett yrselanfall som ska förstöra min dag, men ännu har inget hänt. Den där yrseln är nog en sjukdom konstaterade doktorn i onsdags, på innerörat skulle den sitta och göra så det blev för högt tryck där och på så sätt orsaka yrsel, huvudvärk, trötthet mm, låter ju rimligt, men varför får jag då så jädrans lågt blodtryck varje gång yrseln faller på. Nä, får vänta på att bli kallad till örondoktorn så de kakn börja utreda mig.

Ikväll ska jag agera fyllechaffis åt mina kära föräldrar, man får ju faktiskt ställa upp, så mkt som de har skjutsat på mig i sina dar. Sen ska jag hem till mitt och käka mat med Joel och kolla på Idol. hej då, vad spännande.

Adjö!

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback