kompletteringsuppgift.

tisdag.
fått kompletteringsuppgift i psykiatrin eftersom linda och jag råkade samarbeta på en inlämningsuppgift. inte bra inte bra. så nu får jag väl ägna min kväll åt att plugga, jag som tänkte slappa med baby eftersom gårdagen tyvärr blev avbruten med en irriterande bror som kom på besök. Jag hatar när folk kommer oanmälda och sen förväntar sig att folk ska ställa upp på att vara trevliga och vilja umgås, man kanske inte har all tid i världen, jämt. ibland är kanske OLÄMPLIGT! förstå det.
Sen ger jag själva fan i att du måste dyka upp precis innan du ska flytta, d har haft gott om tid på dig att kontakta din "ÄLSKADE" bror, men nej, det finns väl viktigare saker. tyvärr. det är sorgligt. patetiskt. i don´t get it. at all!

Värst vad barskt det blev. he.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback