måndag, huvudvärk och jobbet kallar

Så har man överlevt första skoldagen sen APU´n. det gick segt.
humöret var på topp de första 10 minutrarna typ... sen kom huvudvärken. Gud, jag hade nästan glömt hur trist det är att gå i skolan när man ska ha Etik och livsfrågor eller människan socialt och kulturellt. Tack och lov fick vi gå hem tidigare. För att plugga.. vilket jag inte gjorde. jo iofs, lite, men sen blev huvudvärken ännu aggressivare så jag var bara tvungen att kolla på tv och sen köra hem till huset och sitta vid datorn. Och nu ska jag snart jobba. var 5 veckor sen jag jobbade nu, så blir nog en del att läsa in och en del att lära sig. men det får la gå. I need money you know!

Fick MVG på sjukvårdsprovet. Duktig Kicka! :)

---
Jobbet gick bra
Jag vill inte ha förändringar. nej tack. jag vill ha mitt jobb kvar. eller nej, rättelse; Jag vill ha ett jobb!
NU!!!!!

Snackar med min gamla polare Tobey nu. Gudars vad längesen det var, precis samma som förr. så skoj.

ska snart bege mig hemmåt till baby. se hur hans möte har gått. och ta en snus. är sugen :) mums.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback