all that I am...

sådär. var evigheter sen jag var inne och bloggade. men tänkte att något måste man ju göra i all tristess och ensamhet.

för att sammanfatta min alldeles ypperligt trevliga (?) lediga dag:
-vaknade allt för tidigt av att joel sa, nu är klockan halv 9.. ok, tack för informationen, låt mig sova mer!
- vaknade igen av att joel var vaken. fick offra mig lite för lite hederligt mys. tack, men låt mig sova.
- vaknade igen av att F ringde. Så nu får vi nya grannar. tjohej, jag är kluven.
- åt polarbröd till frukost. och ett glas nyponsoppa. det är ett måste. nyponsoppa är bäst på morgonen!
- på med linserna, deo och kläder.
- ner till grengatan och tvätta Bettany the Car. Åh ack så fin hon blev, min vackra Bettany.
- ner till stationen och köpa en pizza. marco polo som alltid " jag chansar på att du ska ha en marco polo" sa pizzanissen. jomen visst, du läser mig som en öppen bok.
- hem och äta pizzan på balkongen med joel. det var inte så mumsigt, för joel glömde ju säga utan ananas på beställningen, så fick ju börja med att peta bort alla jävla femtusen ananasbitar.
- sitta vid datorn och uggla. ja har blivit expert på långa mail. det tar tankarna till en annan plats. det är skönt att bearbeta allt ibland.
- kollat 4 avsnitt av vänner säsong 9. åh, bara en säsong kvar, sen får jag börja om igen. kan inte få nog. måste hämta hem de första 3 boxarna bara som becca har lånat.
- suttit vid datorn lite mer och irriterat mig över att T ignorerar mig totalt. skrivit och frågat om ngt hänt, och helt plötsligt byter han namn och allt, away, blank, hos bror, då har han ju sett allt jag skrivit. Fan ta dig. Gå och dö. Åh. nu blir jag arg.
- Hämtat fram gitarren ur garderoben där joel tycker den passar bäst. själv tycker jag den passar bäst i mitt knä, så jga kan spela hela dagen lång, men efter några månaders uppehåll så känns det som fingrarna ska dödas av strängarna.
- Stämt gitarren ( några månader i garderoben har gjort den ostämd)
- spelat Balladen och fredrik åkare och den söta fröken cecilia lind. jag älskar den låten.
- tagit allt för många snus idag med.
- käkat godis ur mitt påskägg. det var inte gott idag heller.
- ätit en stor bit toblerone. det var däremot mycket gott.
- pratat med joel i telefon. han sa att jag lät sjuk. tack.
- lyssnat på massa musik. härligt.
- funderar på vad jag ska göra härnäst.

Och Chasing Cars säger ungefär allt. det påminner om en tid som inte finns längre. ska man skratta eller gråta?

Skulle behöva klippa mig. min lugg är för lång och ostyrig. mitt hår är för sletet och ja, det ser trist ut. ska dock inte göra misstaget igen att göra slingor. sist såg jag ut som jag vet inte vad. någon som vill vara blond men som absolut är brunett i kropp och själ. haha. det var en hemsk tid. vågade knappt visa mig ute första dagarna. men linda övertalade mig att det såg ok ut. det tog typ 5 veckor, sen färgade jag det brunt igen. haha. slöseri med pengarna..

Och nu är det mindre än 2 veckor till jag åker till Uppsala. ska bli kul. fast så trist att åka tååååg. själv :/ jag gillar inte att göra saker själv. inte åka tåg iaf,. är livrädd för att somna och glömma hoppa av, eller att hoppa av för tidigt. jag menar, det kan ju hända.

"Forget what we are told, before we are to old"

all that I am, all that I ever was. Is here in your perfect eyes.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback