godeftermiddag/godkväll

god eftermiddag alternativt godkväll på er, alla trogna läsare ( hmm. dvs jag själv :P möjligtvis erica med, fan jag borde annonsera ut min blogg lite mer kanske?)

nåväl. jobbet har gått bra idag. var så trött imorse. trodde aldrig jag skulle komma upp. lyckan var stor när jag kom till jobbet och upptäckte att jag lämnat kvar snusen i väskan. jag har ju gjort en överrenskommelse med mig själv att inte snusa på arbetstid. men fan, detta gjorde min dag. great. hade aldrig pallat städa hela grupplokalen på 2 rum och kök utan mina kära snus. tack mly ( din klantröv ) för att du glömde snusen i väskan.
men dagen har gått fort, fast jag sa att den inte gjort det ( fy, man får inte ljuga) men ja. nu är jag ju hemma med. h
hann med att ta en tur på systemet, en flarra guntrum till imon. äppelvin till ikväll. mmm. sugen redan nu :P

nu ska vi snart bege oss till mina päron. äta god mat och umgås. var längesen vi var där nu ( eller har jag bara glömt när det var sist?) aja. skit samma. vi ska dit ikväll iaf. och mysa med katterna. Hubbe, Findus, och Daisy ( crazy). åh. saknat de.

det blev dammsugaren för de idag. de hårar som små bestar. stackars mamma var helt förtvivlad när jag träffade henne på systemet innan ( ok, inte riktigt, men hon varnade oss för att ta på oss mörka kläder :P) och hon klagade över allt katthår. men jag vill gärna ha katthår här, eller ok, jag har hellre en katt här. men ja. med katt kommer katthår. om man nu inte vill ha en sån där helrakat pussy. haha. katt menar jag. ha, idag är jag fyndig.

så hur som helst. nu sitter jag här. i min svarta klänning ( som mamma avrådde mig att ha..) men jag vill ju kunna vara lite uppklädd ngn gång. och vad passar inte bättre när man är bjuden på middag?

ska bli gott med mat. mitt matintag har inte varit allt för stort på senaste tiden. det är smidigare så än att träna ( fy skäms på mig, men jag orkar ju inte träna, så varför inte dra ner på allt intag, förutom frukt och vatten och några ynka bitar choklad för att göra mig glad.) så nu ser jag nästan lite slankare ut än vad jag gjorde innan. haha. men det kommer ju ryka nu när jag ska käka gärnet om 15 minuter. mat mat mat. jag längtar :P

sen kanske vi drar till med någon fest ikväll. får se om kroppen orkar. dessutom har jag fått tandvärk, på min snussida :/ uuu. insåg även idag att mina tänder är missfärgade. fy fan vad fult. kanske för att jag inte druckit mjölk sen typ nian??? hmm. kanske borde dricka mjölk. jag vill ju ha fina tänder. inte halvt vita halvt gula. blä.

imorgon blir det onödig tågresa. först älmhult-lund, sen lund-helsingborg. onödigt att åka ända ner till lund för att komma till helsingborg som inte alls ligger i de södra regionerna som lund gör. knas!!

nehep. nu måste jag kissa.

Kyss hej

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback