i ärlighetens namn...

så vad har jag gjort idag egentligen???
stigit upp vid 11. datorn till 3.
duschat.
klätt på mig och på med lite mascara och concealer.
kollat på vänner med älskling.
och nu är jag vid datorn igen.
ska banne mig ner och handla nu. Kom igen MLY. sluta lata dig!!!!!!!

berättade för joel att petter frågat om vi kunde ta en fika när jag kommer till uppsala. reaktionen blev precis som jag väntat mig. han blev tjurig. gick och la sig och sov. skickade ett sms till han, då jag inte ens fick röra vid han av tjurighet. och efter en liten lur så var han glad igen. ( visst, jag förstår att han blir tjurig, med tanke på vår historia...) men nu verkar det vara lugnt. fick mig till och med lite mys nu innan baby stack till fotbollsträningen, så det måste ju vara ok nu.
Jag vet väl att jag själv skulle reagera likadant. men nä, jag har inga onda avsikter med petter. inga alls. jag är bara nyfiken på att träffa honom, ta en fika och uppdateras om vad som hänt sen sist vi sågs ( vilket är 3 år sen) med tanke på att hultsfredmissen var total ( damn, jag hittade ju inte dit där han bodde...)

så ja...

nä. nu ska jag HANDLA!!!

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback