onödigt vetande

God middag.

onödigt vetande:

Namn: Emily Victoria Lewis
Född: 85.10.20
Smeknamn: Mly, pumba
Stjärntecken: Våg
Favoritfärg: Svart ( och ja, det är en fäääärg)
Favoritblomma: Gerbera
Favoritcitat: "We are breathin only to fade away, we are running just to get caught" - Ville Valo
Dagens Outfit: svarta hipsters och en grymt ful bsb tröja, urtvättat och orange är den. haha. men obligatorisk hemmaklädsel.
Dagens frukost: Snus
Dagens första tanke: ska jag redan behöva gå upp?
Dagens post: har inte orkat gå ner och kolla ännu
Låt som spelas för tillfället: Call me when you´re sober - Evanescence

Hårfärg: Mörkbrun
Ögonfärg: Mörk blågrågröna
Längd: 156
Vikt: 53
Tatueringar: 2 st. en svart ros och en heartagramtribal, en tredje är på gång, emily på alviska.
Piercings: 1, i naveln.

Favoritmat: Mammas potatisgratäng och fläskfilé, min pastasås, tacos och suchi. mmm. nu blev jag hungrig.
Favoritfrukt: apelsin för tillfället. innan var det päron.
Favoritdryck: Kolsyrat vatten, Cola och Vin ( guntrum, äppelvin och aurora)
Favoritgodis: Ckoklad och sötlakrits

Detta kan jag inte leva utan: Snuuuus, mina vänner, musik, och ponken
Detta kan jag gärna leva utan: mitt magont, mens, och gaser. mohahah :)

Drömmer om att: få ett fast jobb, kanske byta inrikitning på jobb, skaffa familj, finna lyckan.


idag hade psyktanten utbrott igen. för jag vet inte hur många gånger i räkningen. man vänjer sig väl inte rikigt, men det är mer ovanligt att hon inte skriker än att hon faktiskt gör det.
Jag fick nog idag. tog mobilen. gick ut i trapphuset och spelade in hela kalaset. en 3 minuter lång skriksekvens fick jag med.den ska jag spela upp för äbo. sen jäklar ska hon ut härifrån. jag är trött på skiten nu. trött trött trött.

och jag är ledig idag. så härligt. vet dock inte vad jag ska göra.
Ska ner till maxi och se om boken som kära erica tipsade mig om finns, då har jag något att göra.
sen blir det väl snusen och jag. och inte glömma ringa pappa och be han komma och koppla in telefonen.
Och så har jag skrivit ett långt mail till Erica idag. det är som en daglig terapi att skriva mail :) haha. well done, well done.

Snart kommer väl joel hem på lunch. får väl vara lite social då. sen kanske det blir lite tv med.

det är rätt fint väder idag. men jag orkar inte gå ut. orka klä på sig, fixa håret, i med linserna. näe. jag stannar inne. slackerbitch. ah. nu ska jag ladda hem den låten med. tack för att jag påminde mig själv. ^^^

adjöken så länge.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback