sådär...

sådär. 1100 kronor fattigare. men det gör mig ingenting. haha. mormor var snäll och skulle bidra med 1000 kronor. TACK älskade mormor. vilken ängel du är. ska bjuda henne på fika när jag är uppe, hon ska inte få betala allt. sådetså.

så nu åker jag till uppsala den 26 april. reser 13.01 och är framme 17.50
sen hem 29 april klockan 17.20 och hemma i älmhult igen 20.59.
känner att jag verkligen behöver lite "semester". mormor hade så mkt hon ville visa. så jag ska ladda upp film för systemkameran och fota massa :) ska bli så kul.

har invigt hemtelen nu med. först till jobbet för att försäkra mig om att det var ok att jag slutade vid 12 istället för 15 på torsdgag, alles klar! gut.
sen till mormor och meddela den glada nyheten. hon blev jätteglad!
och sen till joel för att berätta att jag inte är så pank som jag trodde. wiee ^^ fortfarande 2300 kvar på kontot. ska nog klara mig till lönen. får inte shoppa för vilt idag bara. men någon ny tröja, lite underkläder och något nytt smink skulle sitta fint. får se vad som erbjuds när man kommer upp.

Dagens frukost: polarbröd och nyponsoppa.
Dagens jobb: frukosthjälp och handel ( så otroligt slapp dag)
dagens middag: snus.. ska väl försöka göra lite mat nu.
dagens klädsel: mina nya crockerjeans, orange strumpor ( jag vet.. jag har bara fula strumpor i hemska färger :P), ljusrosa ribbat linne och en svart och vitrandig 3/4 ärmströja.
dagens frisyr: nedsläppt, med luggen uppsatt i klämmor.
dagens smink: concealer och mascara ( jag är så lat på morgnarna)
dagens parfym: gucci II, älskar den. doftar goooodis!!
dagens låt: Snow Patrol - chasing cars.
dagens bra: att få umgås med joel hela eftermiddagen och kvällen, att jag bara jobbat kort dag och att biljetten är betald.
dagens dåligt: att jag inte kommer in på haket :/

nu ska jag diska.. :P

Adjö / MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback