dreggel

Ajsing bajsing vilken jädrans trevlig arbetsdag jag haft idag. Vi har varit på högvarv hela bunten, tror aldrig jag skrattat så mycket någonsin. Bästa helt klart var när Sofie skulle beskriva hennes favoritkaka, och börjar dreggla. Inte frivilligt då, utan flosh sa det så for det ut. Haha. satte nästan förmiddagskaffet i halsen.

Johanna och jag har föresten bokat dejt nu på lördag. Vi ska äta kräftor, dricka vin och umgås. Sofie kanske med skulle joina oss. HAde varit supernice.

Så, vad händer framöver nu då?
Ikväll ska jag ta det lugnt, kika på tv, äta kantarellmackor och koka en majskolv som jag ska kränga med smör och salt på. Imorgon ska jag sova. Och sova. För jag är ledig. Sen på fredag jobbar jag kväll. Jäkligt gett. Synd bara att man jobbar helgen...


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback