Gröt i små lass.

Oh my GOD! Jag har precis gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra.
Jag har ätit gröt. Havregrynsgröt.
Och det gick faktiskt ner en hel liten portion.
Fick ett sådant där jäkla ryck att jag måste börja äta bättre på morgonen, och något som är lite snällt mot min stackars mage ( som jag tror hatar mig..) så köpte nyss havregryn, kanel och äppelmos och åkte hem för att koka en portion. Ok, det blev lite smaklöst ( tog för lite salt) men det gick ner utan klökningar osv. Så det här ska jag nog satsa på. Försöka iaf.
Har även handlat present till Sara till 18års festen imorgon. Ska bli trevligt. underbart att Mattias och Jessika är där imorgon.

Har jobbat med de bästaste av de bästa idag; Johanna och Sofie. Ja jävlar vilka upptåg man kan få för sig när man är med de. Sofie sjöng lite för oss idag igen och vi nynnade med. Frossade i kakor och kaffe och löste korsord och hade det helt underbart, så som man aldrig kan ha när man jobbar med de inbitna sura tanterna. SÅ underbart när sommarvikarierna väl är där, någon i ens egen ålder, som man känner sen innan och som man inte alltid behöver vara överambitiös och styra över, de vet sina uppgifter och gör de samtidigt som man kan ha lite kul och skratta och tramsa, sånt händer aldrg under de övriga månaderna på året.

Ikväll kanske jag ska till Växjö och gå på KarlOskar dagarna. Kanske. Får se lite hur vädret blir, är ju pissigt kvavt ute nu. Och det har duggat från och till hela morgonen, men har betänketid till 17..

En sista sak som måste få sägas är att Erica nog är den underbaraste som finns. och jag säger som du, varför kunde vi inte bo närmare? Tänk så galet roligt vi hade haft. Du har fått mig att äntligen kunna öppna upp mig och berätta om allt, du har stöttat och gett mig råd och ja, jag tycker så jäkla mycket om dig för att du är du, helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Hysterika

Kärlek till min flicka.

2007-08-13 @ 14:24:10

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback