Happy Days.

Tjingeling.
Ambitiösa MLY är i farten. Igen.
Hämtat ut min dyra ögoncreme idag, "say goodbye, purple eyebags" typ. Har även lämnat tillbaka filmen jag och älkling hyrde igår. Parfymen. Den var helt ok. Helt jävla sjukt galen var han iaf. Gör parfym av kvinnor. Läskig man det där. Joel undrade lite försiktigt om han kunde få göra en parfym av mig. Jag sa tack, men nej tack. Ingen mördande här inte. Även om jag misstänker att jag skulle lukta oerhört gott som parfym så är jag inte riktigt vilig att ge upp allt för att bli en. Nej.

Har även inhandlat olja till Bettany The Car, 350 jäkla spänn. Men jag ska ju iväg och shoppa med sis imon och då måste oljan fyllas på.

Ska även ta itu med gårdagens disk nu innan Joel kommer hem från jobbet.

Erica tipsade om BMI idag och jag blev glad då jag låg på 21.5. Happy Days!

3e snusen för dagen är på plats, b-vitaminerna är nertuggade ( kan inte svälja de längre igår fastnade de i strupen och gjorde ONT) och mackan är på plats nere i kaggen. Jag är nöjd, en aning varm, men annars är allt på topp.

Igår kikade vi även på fotboll. Göteryd mötte DIF/PIF och VANN. Glädje.
Mindre bra var att fröken ångest var där, bredvid min man. så jag stack. Till Sofie som stog 100 meter bort, och där var Ida med så vi hade trevligt. Ska se matchen nu på fredag med, och hoppas att min älskade ska vara med och spela.

Nä. Disken var det ja.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback