Helgen

Åh, en sån härlig helg det har varit.
Växjö med tjejerna var kanon, så roligt att träffas igen.
Började dagen med att köpa ett sött linne av Lina och en stickad sjal som jag ska ha till hösten.
Sen drog vi hem till Marias morfar som bjöd oss på frallor och vattenmelon. La av lite saker hos honom och sen åkte vi hem till Lina.
Kikade på tv, gjorde oss iordning, beställde pizza och spelade lite spel.

Vid 23.30 blev det taxifärd till centrum. Blev Loft. Var helt ok, tyckte dock att musiken var K A S S. Sen blev jag megaslö och ville bara hem och sova i min säng. Min sköna säng där min älskade man sov. Men det kunde jag ju inte med tanke på att nästan en flaska guntrum och 2 cider hade slunkit ner. Så vid 02.30 var vi hemma hos Marias morfar och kunde krypa i säng.
Mia och jag skedade hela natten lång, haha, nädå, fast att sängen var så liten så hade vi mycket plats och inget slagsmål om kuddar denna natten ^^

Vaknade tidigt idag. Magen har inte direkt samarbetat med mig idag. Vid 07.23 började knorrandet och ontet så blev svårt att somna om. Lyckades ändå somna till lite grann runt halv 9 och sov till halv 10. Sen blev det uppstigning med frukost som Marias morfar hade fixat ( så snäll!)
Sen blev det lite ihoppackning och sen hem till Lina vid 11 för att hämta alla saker som vi lämnat kvar där, och viktigast av allt, byta till låga skor (!).

Sen körde vi ner till donken, tog en pommes med vitlöksdip och sen var vi redo att åka hem.
Var hemma vid 13, ringde Joel som precis kommit ner till Stationen, så cyklade ner och höll han och pojkarna och Jessika sällskap. Sen blev det glass på torget.
Efter det cyklade vi hem till Mattias, brände över lite filmer, flummade, jag spelade piano för de ( alla tre låtar som jag kan i huvudet...) och sen cyklade vi ner till Konsum för att handla chips och godis.
Sen hem till oss, kikade på Zodiak och Evan Allmighty.

Har verkligen varit kanon i helgen. Vädret har varit på topp, härliga härliga sol!

Nu ska jag tvätta piercingen och krypa ner i sängen med Hubban och sova.

Blir en hård arbetsvecka nu. Måndag - fredag. Men slutar tidigt både torsdag och fredag så ska nog överleva.
Sen på lördag är det systers 18års fest. Ska bli trevligt, extra trevligt för att både jessika och Mattias ska dit.

God natt.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback