Jag vill, jag vill, jag vill...

Tröööött.
Vill INTE jobba kväll. Vill INTE!
Vill ligga här i soffan, käka pizza och glo på tv hela jävla dagen. Vill snusa mina snus ifred utan att någon klagar, vill kunna dricka en flaska guntrum, vill kunna lägga mig och sova utan att tänka på att "imorgon ska jag börja tiiidigt" BLÄ. Ledighet, tack.

Joel försov sig imorse. Stackarn.
Själv sov  jag kvar, men har vaknat hela tiden av att det blåst en liten vindpust ute, att en bil kört förbi, att en fågel pep. Ja allt har banne mig väckt mig idag.

Nu ska jag äta pizza, kolla på vänner och förmodligen tvätta håret.

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Glo på TV & käka pizza är så jävla perfekt vissa dagar!

Postat av: MLY

Abslout, tyvärr infaller alltid de där ha-begären när man ska jobba.

2007-08-22 @ 17:37:40
URL: http://sweetpandemonium.blogg.se

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback