lördag

PERSONLIGT:
Vad heter du: Emily
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Hade jag vart ponke hade jag fått heta Filip, men eftersom de misstänkte att jag var en tjej så fick det bli Emily.
Vart bor du: Älmhult. Kan det bli värre?
Hur lång är du: 157
Ögonfärg: Mörkt blågrå med inslag av grönt. Svarta ibland, men då är jag riktigt arg!
Hårfärg: Någon tråkig brun färg som tydligen är min naturliga hårfärg.

KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka: Nu? Ingen, men snart ska jag börja använda min höstjacka
Vad använder du just nu för skor: Bruna Converse. men ikväll åker de svarta pumpsen på.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Allt som min plånbok tyvärr inte godkänner
Hur mycket köper du kläder för i månaden: Ingen aning.
Vad har du för skostorlek: 37

HAR DU NÅGONSIN...
...sagt "jag älskar dig" och menat det: Ja
...bråkat med ditt husdjur: Nej, vi är bästa vänner.
...drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej, tack och lov.
STUFF:
Är du ensam nu: Ja, fast.. räknas katten så är jag inte ensam, för hon står just nu och blockerar tangentbordet.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Bra låtar och störiga låtar.
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja
Tar du droger: Nej.
Vad är du mest rädd för: Hajar och spyor/att kräkas
Vilka kläder sover du i: Naken
Vem hatar du verkligen: -
Varit kär: Är kär
Kör du bil: Ja, dagligen
Gillar du att ha folk omkring dig: Beror på
Har du någon tatuering: Ja, två. En svart ros på skuldran och en heartagram tribal i svanken. Nr. 3 är på gång.
Har du någon piercing: Ja, två. En i naveln och en rook i örat.

VILKEN...

...tidning läser du: Skvaller tidningar, Cosmo, Vecko Revyn och Solo
...buss åker du oftast: Jag åker ALDRIG buss.
...frisyr har du: Slarvigt uppsatt, men det ska bli till en frisyr sen, när jag väl orkat duscha
...dag fyller du år: Ingen aning. Men datumet är den 20 oktober.

SENASTE...
...film du såg: Bad Boys
...mat du åt: Åt en kvarts pizza igår, idag, en smörgås än så länge
...gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig



Idag ska jag fika med Becca, sen skjutsa henne till Liatorp
Sen blir det mat och dryck på Sorello och sen förfest och sen utgång.
Trevligt.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback