Lovely!

Lovely day. Synd att man ska jobba.
Har precis tvättat håret, tvättat piercingen, tagit i linserna.
Plåstrat om mitt sönderskurna finger har jag med gjort. Klantade mig ju rätt fint igår när jag skulle öppna en blåbärssoppa med skruvkork, korken skar rätt in i fingret och det gjorde satans ont. Var ju dum nog som inte plåstrade det redan igår, så nu glipar det fint och svider bra. Extremt svårt att tvätta håret med ett finger som gör ont och som ej är böjbart :/ men det gick!

Ska strax tömma kattlådan, ge katten mat och sen ge mig själv lite mat.
klä på mig, fixa håret, handla mat till jobbet och köra och jobba.

Igår hade jag och min man mys. SÅ underbart. Beställde pizza och kikade på Jurassic Park. Sen sovtajm. Med sovmorgon ( för min del, joel stackarn började 5 imorse..)

Är lite avundsjuk för att pojkarna ska se Simpson filmen ikväll, och jag ska jobba. Buhu.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback