Say what?

"Hej. Vi ringer från blablabla..." Så började ett väldigt spännande telefonsamtal för bara någon minut sedan.
Det var en helt vanlig dag här hemma, jag gick och plockade här hemma. Telefonen ringer, jag skruvar ner musiken och lufter upp luren.
"hej det är MLY"
"hej ( med en jätteöverdriven glad röst) vi ringer ifrån blablabla ( någon telefonförsäljarskit..)"
det blir tyst i luren.
sen kommer det konstigaste av allt.
"För tillfället har vi inga säljare lediga, då detta är en automatisk telefonröst, så vi återkommer till dig så fort vi kan" -klick-

Say what? har telefonförsäljarna automatiska telefonröster som ringer upp och förvarnar att de ska ringa? Helkonstigt.

Har tvättat färdigt nu, allt hänger på tork, så jag ska snart bege mig ner till systemet och sedan in på konsum och handla snus. Sen hem och hälsa på päronen snabbt för att sedan slänga mig in i duschen och försöka se anständig ut för ikväll.

My hoe´s and bitches, I see you later/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback