Tusen myggbett och ett brännmärke.

Ah. bakfyllan maler i mitt huvud. Ack ack ack.
Men kvällen igår var så jävla skoj.
Tyvärr var jag och min mage rejäla ovänner hela eftermiddagen och det visade sig att många som var på festen med led av samma symptom. tack och lov hade syster ett par mirakulösa tabletter som rätt snabbt gjorde min mage till min bästa vän och efter det kunde jag faktiskt dansa och dricka vin utan problem.
Promenaden hem till Jessika var underbar, skönt att gå under en bar himmel, bara strosa längs vägen och prata på. sen krypa i säng och sova riktigt gott hela natten.
Vaknade med tusen myggbett och ett brännmärke (!), en dum brud fimpade sin cigg rätt på mitt lår. Tjo tjena, det gjorde riktigt ont. Hon bad tack och lov om ursäkt. Idioten som däremot stämplade mig med sina klackar bara glodde på mig som om det var mitt fel att jag satt ner och mitt fel att hon klampade rätt på min fot. Inget förlåt, bara en sur min. Surf-i-t-t-a helt enkelt. Ingen gillade henne ändå, så jag var rätt nöjd. Heh.
Jävla roligt att stampa loss på dansgolvet med. Inhyrda DJ´s är great. Vi stampade som galningar och jisses, man var helt slut efter ett par minuter på dansgolvet ( eh, nej, jag har ingen kondis...)

Nu idag ska vi kolla på fotboll vid 17. Sen hem och laga tacos och kika på film.
Ska bli mysigt.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback