Unloved

Hörde en gammal låt idag. Den gjorde sig påminnd rätt starkt och jag skakade av rysningar. Kallsvettig anlände jag till jobbet och fick anstränga mig för att inte börja storlipa.
Jag vill att det förflutna ska försvinna. Jag vill inte få dessa minnen som jämt gör sig påminda. Jag vill inte tänka på hur allt har varit, jag vill leva i nuet, men det gör fortfarande ont. och jag är rädd att det alltid kommer göra ont.


"I bet you don't know how it feels
to be walking past your house at night
I bet you don't know how it feels
To stand outside and watch the lights

And I don't know why
I just can't seem to dry
the rain on my face
all the tears I've cried

I think of the day
when you pushed me away
what can I do when I still love you

What can I do
Where can I hide -
from all of these feelings I keep inside
It's dark as can be
and you'll never see
just what it's like to feel..
what it's like to feel unloved
"

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback