Utmaning

Jag utmanar er som läser min blogg.

REGLERNA: Svara på de 12 frågorna, inte i ord, utan gör en bildsökning på Google på ditt svar. Ta den FÖRSTA användbara bilden som dyker upp. Använd den som "svar".

Här är mina svar:


1. Vilket år är du född?
image121

2. Hur definierar du din sexuella läggning?
image122

3. Vilken är din bästa egenskap som kärlekspartner? ( oj, den här var svår, eller, rent av omöjlig för er att lista ut.. :P)
image123

4. Och din sämsta?
image124

5. Vad söker du hos en partner?
image125

6. Vem var din första hemliga barndomsförälskelse (förnamnet)?


7. Vilket yrke är det sexigaste du vet?
image126

8. Vilken kändis är hetast enligt dig? ( han, inte hon ^^)
image127

9. Vad gör dig avtänd?
image128

10. Vem hade du ditt första riktiga förhållande med (förnamnet)?
image129

11. Vilket kroppsdel, förutom munnen, gillar du mest att kyssa på en kärlekspartner?
image130

12. Ett kärlekspar på film eller tv som du gillar?
image131

se så, bara att sätta igång! Länka gärna eller skriv en kommentar så jag kan se era svar :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Bläddrade bland dina svar/bilder med en del
kändisar bland annat, så helt plötsligt dyker Joel Hvass upp mitt i allt....haha...känner ju honom. Jag gick skyttegymnasiet i Strömsund samtidigt som honom....mycket komiskt det här...=)

2007-09-01 @ 22:14:57
Postat av: MLY

Haha, fan va sjukt. Hade ju hoppats på att man kunde fått upp en bild på någon man själv känner, eller vet vem det är, men icke. men se där, någon visste ju vem det var :)


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback