What to do?

Mitt tandkött är helt fucking misshandlat.
Kan ju konstatera att snus inte är bra för tandköttet, men det vet ni väl redan, kära läsare?
Konstigt nog så kan jag inte sluta. det går inte. Jag är inte redo. Än.

Ikväll har jag inte gjort mycket vettigt alls.
♦Legat i soffan.
♦Löst korsord.
♦Snusat ( why????).
♦Druckit cola.
♦Filurat.
♦Kelat med katten.
♦Samtalat med mannen på telefon.
♦Kollat ut i mörkret.
♦Kollat in i en lampa och sett mörka fläckar när jag kollat bort ( eh, uttråkad?).
♦Ätit mariannesnacks.
♦Druckit lite mer cola.
♦Tagit en ny snus ( again? some people never learn...)
♦Löst ett till korsord.
♦Och ett till.
♦Och ett till.
♦Ny snus ( hey, come on...)
♦Bloggat.
♦Snusat ( eh. som sagt, det är min hobby)
♦Pratat med Erica på msn.
♦Tänkt på snus.
♦Sneglat på tvn.
♦tänk på snus så mycket att det kom en liten prilla som kröp upp och la sig bekvämt under läppen... ( jag lovar, jag gjorde det inte själv...)

Äh, jag ger upp.

God natt.

/ MLY


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback