Fixat, donat, slappat, jobbat.

Idag får jag träffa min älskade Joel igen. Ska bli underbart, har saknat honom grymt mycket.
Har avklarat första halvan av jobbdagen, det har gått bra, men jag är sjukt trött och har ont i magen, magkatarr på G igen?

Kunde faktiskt sova inatt, inget som störde mig, eller jo, Joel ringde och väcte mig ( ovanligt...) men jag sov gott hela natten utan större funderingar, och med en söt katt vid min sida så kan det ju inte bli bättre?
Var dock så jefla trött när klockan ringde 06.10, men jag kom upp och var först på jobbet. Det ni, jag som alltid brukar vara en av de som anländer precis när jag ska börja.

Har duschat, diskat och käkat nu. Försöker koppla av med en film, men det funkar inte riktigt. Känner bara hur det suuuger i hela magen och känns riktigt jobbigt.
Vill ha min baby här nu, så jag kan pussa och krama på honom.
Men om 8½ timme får jag träffa honom igen :)

Jag såg nog världens gräsligaste video igår, 2 girls 1 cup. Har bara hört talas om filmen innan och sett folks reaktioner på filmen, men igår såg jag den. Fy fan säger jag bara. Skickade ju självklart över länken till Holmen och Russia, som ringde mig och sa att jag förstört deras syn på tjejer för alltid. Nu skulle de aldrig mer kunna se en porrfilm utan att tänka på den här videon. Mohahah, Mission completed! De tyckte dock att jag var rätt störd som kollade på sådana sjuka saker, men hey, det får jag väl bjuda på. Ibland tar ju faktiskt nyfikenheten över.

Nä, nu ska jag slappa vidare innan det blir dags för jobb igen.

/ MLY

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har med sett den och det var nog det vidrigaste någonsin... Men jag tror att bajset är fejk, dom har nog gjort nåt lavemang och sen stoppat upp chokladmousse eller nåt. Tyvärr är nog spyorna riktiga dock...:( EEuuuuu

2007-12-11 @ 22:17:12
Postat av: Hysterika

Men what? Vad har jag missat nu? :D


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback