Fucking skit.

Bara för att jag skrev om bra flyt igår så blev det ju precis tvärtom i natt.
Kände mig rätt så illamående på kvällen då vi hade ätit pizza och börjat glo på filmen, men tänkte att det är nog inget. Kvällen flöt på, vi spelade lite GH, jag och älskling och sen kröp vi ner för att sova. Till och med katten hade lagt sig till ro vid min sida och lyckats somna då jag rycker till av att hela magen gör en stor protest. hurra.
Tack och lov inte den övre utgången, tack gode gud för att jag slapp kräkas!!!

Men fan som man mår. Har inte kunnat sova inatt av oro ifall jag blivit magsjuk, så somnade väl sådär lagom när joel gick upp till jobbet vid 5, och sov sedan till klockan var nästan 12. Även fast jag inte varit så dålig inatt så mår jag extremt konstigt idag. Helt matt i kroppen, började skaka när jag stod i duschen och tvättade håret, allt snurrade bara jag satt ner och jag känner mig febrig. Så jag ringde först kära mamma för att rådfråga henne. Sen ringde jag chefen och förklarade situationen, och vi kom fram till att jag stannar hemma idag, och försöker komma till jobbet imon, så ska dricka massa proviva och försöka få bort yrseln. Sen är jag nog på topp igen.

Mamma kommer över efter jobbet för att låna kläder, roligt att kunna hjälpa till med något, så ska leta lite i garderoben efter något som kan passa henne ( jag är ju den största ( storleksmässigt) av tjejerna i min familj, och jag är ända ganska liten, så tänk då hur både mamma och syster är ^^)



Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback