I just wanted to go to bed, but no, no, no!

Fuck it, jag är sjukt jävla trött idag.
La mig faktiskt i vettig tid igår, låg och läste ett tag, sen ringde Joel och önskade mig godnatt, släckte lampan och sussade nog vid sisådär halv 1.
Drömmer konstigt nuförtiden. Drömde att jag var någonstans, och att det började ringa en klocka. Sen blev det här ringande ljudet bara högre och mer intensivare, så jag vaknar, och inser att det faktiskt är dörrklockan som ringer.
Undrar om jag har försovit mig och det är Linda som ska väcka mig var min första tanke, så jag fumlar upp ur sängen och letar efter något att sätta på mig. en handduk blev första bästa lättpåslängda sak jag hittade. Snubblar fram til dörren och öppnar.

Och där står F i egen full person. Frågar efter Joel, som faktiskt är i Halmstad.
Vi pratar lite och sen går F. Jag kryper ner i sängen igen och då ringer det på dörren igen. Stackarn glömde sina nycklar. Så jag får snällt öppna igen.

Och sen var den nattsömnen förstörd. Fick iaf Hubban att sova i sängen, men inte fan sov jag för det. Så jag var inte särskilt pigg i morse när jag steg upp för att jobba.

Nu har jag handlat ingredienserna till Julgodiset, så ska sätta igång med stöket, sen slå in julklappar till julfesten och sen duscha ( det har jag längtat efter hela dagen, duscha och möjligtvis piggna till.

Ikväll ska jag umgås med mig själv, dricka grogg och glo på film. Fuck yeah!
I have no life at all! I know!

Joel, bäbis - me love you.
Erica, den bästa - Without you I would´nt survive.
Linda, Becca, Sara, Johanna, Jessika, Mattias, och alla ni andra sötnosar, tack för att ni finns!

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback