Nyårspanik

Åh, här sitter jag och är nervös som fan. Great. Magen är inte kompis med mig idag, så Joel kommer snart hit med piller till mig. Hoppas det hjälpet, annars blir det inte roligt ikväll.

Har redan lagt makeupen, det blev rätt så neutralt idag, ska ju trots allt bara servera, så en brun ögonskugga, svart eyeliner och mycket mascara blev det. Håret är redan duschat, så ska snart hoppa in i duschen och duscha resten, sen blir det uppsättning av håret och sen påklädning för att sedan bege sig ner till Aktivitetshuset och börja förbereda.

Hopppas allt går bra ikväll, att jag inte spillet rödvin på någon eller tappar maten i knät på något. Åh, det hade varit så sjukt pinsamt.

Pratade förresten med hjärtat igår, var ju år och dar sen vi pratade sist känns det som. Men alltid lika kul. Haha. sötaste hickan jag hört. Mjau. :)

Just det, måste putsa mina skor lite med, de får ju inte se skabbiga ut.

Vi ses 2008!

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback