dubbelfist?

Vilken härlig dag det´har varit.
Linda kom hit vid 2, vi pratade, spelade GH och sen åkte vi och handlade.
Lagade skaldjurspasta och sen drack vi drinkar och vin.
Spelade gitarr och sjöng ( läs: jag spelade gitarren, linda sjöng, jag sjunger oftast bara när jag är full) körde lite sikta mot stjärnorna, och gamla goda tider med spice girls och backstreetboys.

Kikade på PCD och jag blev grymt besviken att Aisha vann, jag hejade ju ivrigt på melissa. Suck, kommer tjura i en evighet över detta...

Ett trevligt nattsamtal och jag hoppas jag kan sova gott nu..

Kvällens bästa:

"Jag ska göra ett analslag så du slipper magonten"
"menar du att du ska fista mig?"

efter ett tag

"Det kanske är värkar?"
"jaha, jag kanske ska slå lite högre upp då?"
"dubbelfist?"

haha, linda i toppform ^^

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback