Frågor ( eh, har jag tråkigt idag eller vad?)

Ännu mer frågor.

DEN SENASTE VECKAN HAR JAG...
Kramat min mormor: Nej.
Slagit någon: Nja, tror inte det.
Städat rummet: Nej, men jag har diskat.
Bakat en sockerkaka: Nej.
Ätit pizza: Ja
Skrikit åt någon: Ja.
Varit uppe längre än 02:30: Ja
Åkt flygplan: Nej.
Åkt tåg: Nej.
Pratat i telefon mer än 40 minuter: Nej.
Slösat mer än 30 kr på godis: Förmodligen
Spelat dataspel: Nej,men ps2.
Köpt kläder/skor: Ja, en t-shirtklänning.

DE SENASTE 50 TIMMARNA HAR JAG...
Gått på toaletten mer än 10 gånger: Jadå.
Hoppat ut i snön och skrikit: Snö? Såhär års?
Gett någon komplimanger: Säkerligen.
Använt handkräm: Nej
Borstat tänderna: Ja, tack.
Sparat pengar i spargris: Nej.
Sagt hej på hebreiska till någon: Nej
Pussat någon: Ja
Sagt jag hatar dig till någon: Ja
Sagt att jag älskar dig till någon: Ja

DEN SENASTE TIMMEN HAR JAG...
Ätit: Chips
Kollat klockan: Ja.
Sjungit "jag skakar av all denna meningslösheten": Nej, jag sjunger inte.
Svarat i telefon: Nej.
Hostat: JA
Spytt: Nej, fy, hemska tanke.
Kollat på TV: Ja.
Lyssnat på radio: Nej.
Skickat ett sms: Nej.
Installerat en skrivare: nej, sånt kan jag inte. dessutom har jag ingen skrivare
Läst mer än tio rader på engelska: Nej.
Skrivit blogg: Ja
Gråtit: Nej, ovanligt nog

JUST NU...
Sjunger jag: Nej. Jag kan inte sjunga.
Gungar jag på stolen: Jag gungar inte, jag vickar.
Lyssnar jag på musik: Nej. lyssnar på Family Guy och Joel som steker mat i köket
Kliar jag mig någonstans: Nej
Äter jag: Nej.
Hoppar jag: Ingenstans, sitter bekvämt

VÄLJ BLAND...
Svart eller vitt? Svart.
Katt eller hund? Katter!
Natt eller dag? Dag
Solsken eller månsken? Solsken
Sommar eller vinter? Sommar
Julafton eller födelsedag? Inget av det.
Coca-Cola eller Fanta? Cola
Lipstick eller Lipgloss: Lipgloss, helt klart, läppstift har jag bara när jag är riktigt full, fråga inte varför...
Film eller bok? Film.
Färg eller svartvitt? Beror på.
TV eller radio? TV.
Rock eller Rap: Rock. Alltid!
Sko eller Sandal: Skor.
Cykel eller moped? Cykel.
Buss eller bil? Bil.
Bowling eller kubb? Damn, svårt val. Både och måste jag säga!
Basket eller Fotboll: För min del är båda tråkiga, men basket verkar snäpper roligare.
Berg-och-dalbana eller Vattenbana: Berg- & dalbana
Droger eller Likör: Hatar ju likör. Är inte vidare förtjust i droger heller. Men om vin och snus får räknas in som droger så blir det det :P
Guld eller Silver: Silver!
Nike eller Adidas: Inget av det.
Titta på TV eller stirra in i väggen? Tv, men väggen blir en tättliggande tvåa.


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback