Helgen och måndag igen

What a lovely day.
Jobbet har gått riktigt bra. No problems at all, så jäkla skönt. Alla goa och glada. Och ännu mer lyckönskningar inför det nya jobbet.
Har tvättat Bettany nu efter jobbet, hon blev så FIN!

Helgen har varit riktigt bra.
Lördagen var så rolig med mat på Zorello med Oskar, Henke, Simon, Ida, Janni och Joel. Sen förfest hos Oskar. Så jäkla kul. Lång promenad till Silver sen, där jag mötte upp Becca och vi dansade en jäkla massa. Träffade massa härliga människor. Dansade med Emelie och hennes vän.
Hittade Joel utanför Silver, han hade inte kommit in pga "otrevligt uppförande och hot mot vakt" jaha, där ser man...
Hemgången var jobbig och huvudvärken var på topp.

Söndagen ska vi inte ens prata om. Inte större delen av den iaf. Vaknade med huvudvärk från helvetet, kunde inte ens resa mig ur sängen. Sov till halv 1, gick upp, åt, låg i soffan, sov till halv 5, åkte sedan till mamma och pappa och åt mat, så gott!
Sen åkte vi hem till Mattias och Jessika. Hyrde film. Åkte hit och spelade kubb ( jag vann inte en enda gång.. som vanligt...) och sen blev det Säg att du älskar mig, hemsk film! och massa godis.

Nu ikväll ska vi spela kubb på gården igen.
Och nu har jag fått se Emelies och Filips lägenhet. Jättefin lägenhet, och den kommer nog bli kanon med nya tapeter och alla möbler :) ska bli spännande att se resultatet.

Nu blir det mat!

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback