Helgen...

Hey hoe.
Jag har överlevt jobbet i helgen. Skönt som attan att ha det avklarat, nu ska jag glassa i två dagar. På tisdag ska vi ( jag och älskade) till växjö, shoppa kläder och köpa en klösbräda till Kissekatten.

Igår blev det lite fest ( med betoning på lite) för jag lyckades hålla mig nykter ( wohej?) blev mest prat, två cider och snus. Roligt att Sofie och Emil kom förbi. Haha. många skratt blev det hur som helst över våra jobbdagar tillsammans.

Mådde tyvärr pyton när jag gick hem igår, hela magen kändes som en ballong och det snurrade i hela lilla huvudet, så blev till att krypa ner i sängen direkt och försöka sova, men gick mindre bra då Hubbe var på bushumör och härjade runt i hela lägenheten. Tillslut kom Joel hem och då lugnade hon ner sig och jag kunde sova gott hela natten.

Nu ska jag kika på film, sen hem till mamma och pappa för att äta kvällsmat. Smarrigt.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback