Just a little more, pink?

God kväll i stugan. Har precis gått de två stegen som skiljer vår lägenhet från Filles o Emelies lägenhet för att äntligen krypa i säng.
Joel var ju på inflytt ikväll, så fille kom över vid halv 8 snåret och sen fastnade vi i deras lägenhet. Kikat på Alfie, som för övrigt är så jäkla bra. Och Jude Law är så jädra snygg. Sen lirade vi GH på 360 ( vilket jag inte är bra på...)
och nu sitter jag då här, för att snart krypa till kojs. skönt, sova sova sova, säng säng säng.

Måste bara säga att jag saknar dig mitt hjärta! Vi måste höras snart, får ju Ericaabstinens, och det är inte trevligt ^^

God natt!

image108
allt går inte i svartvitt längre, nu är det rosa med i bilden ^^

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback