Listan avklarad.

Tjena Huvudvärk från helvetet. Typ. Förstår inte varför jag jämt får en sådan mordisk huvudvärk, orkar ju för fanken inte göra ett skit när det slår på. Alvedvon och liknande är bara att glömma i dessa stunder, hjälper inte ett dugg. Så ska försöka få i mig lite mat nu, som älskling så snällt lagar nu innan han går på sitt andra pass för dagen ( tråkigt för mig, för jag ville verkligen vara hemma med honom ikväll och bara mysa).

Har hur som helst avverkat de flesta punkterna på listan jag skulle göra idag.
Jag har betalat räkningarna, jag har tömt kattlådan, jag har diskat, jag har lämnat tillbak filmen vi hyrde igår, jag har varit på ikea och köpt nya sängkläder, förvaringslådor och doftljus samt en vattenkanna, köpt linsvätska och persikobodyscrub på apoteket,  varit på fanhultstvätten ( där jag tyvärr inte fick plocka ut några kläder, för hon som vikarierar för bossen nu när han är på semester hade inte mailat dit och sagt att jag skulle komma och hämta ut kläder...) och sen en runda på JC där jag köpte ett par jeans och ett cericerosa linne. Snyggt.

Sen har jag organiserat min underkläderlåda nu när jag kom hem. blev kanon.
Har även snusat, spelat GH och legat och myst med HubbaBubba.

Nu ska vi snart käka pyttipanna, sen ska jag krypa ner i soffan, hälla upp mina ostbågar och dricka cola, kika på Ice Age 2 och sen Robotar och förhoppningsvis orka in i duschen och skrubba hela kroppen så jag blir mjuk som just en persika. Ah, låter som en plan.

Imorgon: Jobb 7.30-15, sen slappe ända till lördag morgon ( är inte det lyx så säg...)

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback