Så det så...

Ah, sköna, härliga, regniga, åksiga, soliga eftermiddag. Ja banne mig, det har till och med haglat idag.
Men jobbet har gått bra, mycket bra. Sofie och jag städade flitigt sen lagade vi lite mat, sen tog vi själva rast, löste korsord och satt och huttrade medan vi intresserat (?) följde haglets/regnets väg ner från himlen. Bläh, är trött på det här vädret, jag är trött på den svenska sommaren, den har enbart gjort mig besviken så hädanefter kommer inte sommaren vara min favoritårstid. Så det så.

Ikväll blir det lugnt. Joel ska tydligen iväg på fest, och jag ska? Sova? duscha? tvätta håret? ja något av det iaf.
imorgon tänkte jag nod dra mig till silver, förbannat synd bara att man jobbar hela jävla helgen...

Fick föresten sms från mitt hjärta inatt :) gullunge där!

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback