Semester dag 3

Hej hallå!
Nu har jag sagt adjö till joel, det blev lite sura miner med, åh, varför ska vi alltid bråka om allt?
sen åkte jag ut till KG, hittade först inte, men sen jäklar kom jag rätt.
Gulligt hus mitt ute i ingenstans typ. Men fint fint fint.
Drack kaffe gjorde vi, och snusade. Och han visade bilder från semestrar. Sen blev det dags att bege sig hemmåt igen.
Handlat lite har jag gjort. Tandkräm, för Joel tog med den enda tuben till Sthlm, så jag har inte ens borstat gaddarna idag. Mysigt, MLY. Fotohörn har jag med köpt, och en silverpenna. Här ska pysslas.

Och snart kommer Linda hit. Min älskade Linda, som jag har saknat så jävla mycket.

nu ska jag plocka undan lite.

/ MLY

image110

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback