som fisken i vattnet

nu har hon varit här. min lilla söta katt. Hon verkade trivas som fisken i vattnet. Så fort vi släppte ner henne på golvet började hon nosa på allt och märka sitt revir. Vilken glädje det var att se henne strosa runt så bestämt i lägenheten, ett rum i taget, sträcka på sig längs skåp och hyllor för att kunna se så mycket som möjligt och när hon trodde ingen av oss såg så hoppas hon upp på bänkar och bord för att utforska mer.

Jag hoppas så innerligt att hon blir vår!

nu blir det snart sängen, ska upp relativt tidigt imorgon för att åka till Hällevik.

Nu ikväll har jag och darling gått en lång skön kvällpromenad. Och jag älskar dig så jävla mycket. När du höll om mig när vi gick smälte jag, du är mitt allt ♥

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback