Tillgodokvitto

God morgon.
Fasen så skönt med sovmorgon idag, var verkligen välbehövt.
Den där att-göra-listan maler lite i mitt huvud, så får kanske ta tag i det där snart.
Har gett Hubban mat, fast nu sover hon i sängen, under täcket.
Har ringt ginza, mitt tillgodokvitto ska jag utnyttja idag och beställa något på ginza, ska tömma kattlådan snart för att sedan åka ner och välja ut arbetskläder och sedan Ikea.

Nu ska jag kika efter hur mycket pengar som trillar in på mitt konto imorgon.
Alltid lika spännande ^^
Hepp, det var faktiskt en liten besvikelse. 2000 mindre än vad jag trodde jag skulle få.
Men men, tur att jag hade nästan 4000 kvar på kontot sen innan, då jämnar det ju ut sig ändå.

Nä, disken nästa.

Oh, just ja, räkningarna. Bäst att ta de nu...

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback