Vuxenstatus och sjuk

God morgon!
Jag är fortfarande sjuk. Hur jäkla länge ska jag gå med den här förkylningen? Och nu är halsen kass, igen.
Jippieyey!

Igår var jättemysigt. HAde först tänkt ha myskväll med Joel, men så blev ju inte riktigt fallet. Filip kom, Emelie kom, henke kom och todde kom. Och vi hade jättekul. Spelade kubb, vårt lag förlorade ( varför vinner jag aldrig?) och Emelie var skitgrym på kubb :)

Sen hamnade vi tjejer i köket och hade ett väldigt bra samtal. Jag vet ju att du förr eller senare kommer läsa det här Emelie :) så du ska veta att jag tycker du är en så jäkla bra tjej, och jag står helt på din sida i allt som vi pratade om igår! Kändes skönt att få prata ut lite.

Sen spelade vi guitarr hero, som alltid :)

Sov gott inatt, och lääänge.

Idag hägrar jobbet igen. 1430-2100, hoppas det går fort och att de satt in någon för M som är sjuk, hur hemsk är jag som säger att ajg inte vill jobba med henne. Ganska hemsk.

Och fått mail från mitt hjärta idag med. ♥

Vuxenstatus MLY:
Jag har fast jobb från och med hösten
Jag har börjat dricka kaffe
Jag har bytt ut mina catch mot Gbg no.2
Jag har klarat dricka en hel öl utan att må illa efteråt

big up, MLY!

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback