Are you the rabbit?

God middag!
Väcktes av ett telefonsamtal i morse, ville helst skrika "Vafan ringer du så jävla tidigt för" men när jag såg klockan så var det ju inte så tidigt trots allt ( över 11^^), hemtjänsten undrade varför jag inte hade ringt angående ett städ. eh, det hade väl inte jag någon aning om, jag hade inte sett någon lapp. det var ju inte bara jag som jobbade den dagen.. blir så otroligt sur över sådant att bli beskylld för saker när det inte bara är jag som är på plats. ring och klaga på de andra med vet ja. Sur.
Sen gick det två sekunder, sen ringde det på dörren. På med morgonrocken. Fille.
Han var snäll och diskade undan här medan jag gjorde mig iordning ( TACK!)
Och nu sitter vi här och spelar GH, som alltid, men fy fan va svårt det har blivit, kommer aldrig klara 5stjärnigt på medium ( tjurar)

Jag är fortfarande irriterad. Jag förstår inte hur mycket mer sånt här man ska behöva uthärda.

"So ask your self before you get in
I know the insurance won't cover this
Are you the rabbit
or the headlight
and is there
room in your life
for one more breakdown"

image69

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback