Bakfylla från helvetet

Fy hundan vilken dag.
Det var inte smart av mig att dricka alkohol igår, det var ABSOLUT inte smart av mig att bli full igår, och det var VERKLIGEN SÅ JÄDRANS DUMT av mig att bli full och sen rövpissebakfull idag. Dumdumdumt.

Kvällen igår var hur som helst jättetrevlig. Vi åt god mat, drack vin och sen förfest. och nu insåg jag att jag nog skrev om kvällen i förra inlägget ( men som sagt, jag var full, det är bara en känsla av att jag var onykter och satt vid datorn så jag tog mig en titt och mycket riktigt, ett litet inlägg från igår..)

Hur som haver, idag vaknade jag och trodde jag mådde bra,steg upp när klockan ringde, och insåg att mitt huvud kommer sprängas. Proppar i mig alvedon och dricker massa vatten och klämmer ner en skiva bröd. Det hjälper inte. åker till jobbet med ett huvud som känns som en luftballong. plågar mig igenom en 7 timmar lång arbetsdag med bakfyllan från helvetet. det gick, men det är inget jag rekomenderar för någon, "Don´t try this at home, kids!" som någon sleezy tvkille skulle säga om mitt liv var en reklamsnutt.

Nu väntar soffan på mig, den liksom stirrar på mig, försöker säga något i stil med

"Kom och sätt dig på mig, ät chips och kolla på tv. VAR ONYTTIG OCH LAT, MLY!"

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback